Diss till dig flodhäst

Hej och välkommen till hajk i dag ska vi prata om hästar och inte vilka hästar som helst utan floooooodhästar!

Jag är så trött på all skit jag får från dig! Gör inte så, säg inte så, sminka dig inte så eller ha inte på dig dom där fula kläderna! Jag undrar bara får inte jag ha på mig vad jag vill? Du vet inte hur ledsen du gör mig! när du inte ser så gråter jag pch när du ser är jag helt förkrosad inuti! Jag kankse inte är din perfekta kompis men det är ju du själv som väljer att vara en del av mig det är du som hör av dig inte jag! Jag blir bara så trött på emelie gör si emelie gör så! Det ända positiva som du säger är oom dig själv din egostiska flodhäst! Jag hoppas du tar åt dig din fula unge! Jag blir så förbannad så fort jag hör din röst eller ser ditt fula tryne! Jag begär inte att du ska tycka om mig men begär då förfan inte att jag ska tycka om dig för det gör jag inte! Du är med mig för att bli populär men du kan aldig bli någonting du aldrig är och kommer aldrig att vara! Va stolt över det du har för din hjärna värkar ju sitta därnere! OMG bitch hoppas det va skönt!

FlodhästF***a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0