Emelie Hatar






OMG jag hatar fjortisar dom är runt 12-15 år jag har en lillasyster som har kompisar som är 11 till och med och sminkar sig så dom ser ut som jag vet inte vad! Och push up bh på dom 2 gelé hallonen dom har! det ser inte klokt ut! Jag blir kallad fjortis men jag kan inte ens mätta mig mig med dom dom har 4567890 kilo smink medan jag har 2 gram liksom! sen när det är fest kanske man tar på lite till eftersom man inte vet hur länge smink som håller! Åhhhhh det stör mig som fan när det kommer typ 12 åringar på våra fester visst jag är 17 men jag dricker inte mycket jag har blivit riktigt full 2 ggr i mitt liv och jag drack första gången i slutet av 9an och det är ganska bra tycker jag själv! Jag såg heromdagen 2 tjejer som rökte och dom ska börja 7an:O det är lite väl tycker jag när man röker när man är 12-13 år och börjar röka! Och sedan alla pj´s fy fan självkära dryga jävla idioter!

Stor diss till er
F U and peace and pj´s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0