i dont know any more

Det blev inget tranås idag, jag stanna hemma hjälpte mamma tvätta, rensa svamp och handla tyckte jag va lite duktig iaf!

I mitt huvud rör sig dom allra konstigaste tankarna vet faktiskt inte vart jag ska börja, men jag trodde värkligen att efter 3 år så trodde man mer på den personen än på nån man träffat 2-3 gånger men så var det tydligen inte men man kunde ju alltid ha hoppats på det! Jag tänker också på hur allt kommer att bli om jag kommer klara mig igenom det är eller rättare sagt om du kommer klara det men jag vet att du är stark och du måste klara det för oss, du är en jävligt bra vän och jag ställer upp för sig jag ska försöka nu mer än någonsin eftersom du mår som du gör men gumman jag kommer ta dig ur det här jag älskar dig och kom ihåg nu ska vi leva livet som aldrig förr och ta allt till fullo inte låta nån slyna komma i våra vägar det är du, jag och angelic nu det är vi som är the big trio! Kom ihåg brudar jag älskar er!

Jag vet inte vart tårarna tagit vägen men dom är borta nu jag kan inte gråta inför nån längre jag vill inte visa mig svag för någon, så när jag kommer innanför min dör släpper allt jag tjuter som aldrig förr för hemma hos mig är det ända stället jag känner mig trygg ska det värkligen vara så här?

och ni som tagit illa upp när jag skrivit "i know everybody loves me" jag skriver det som en liten provication. Provocerar mina läsare lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0