i just wanna be right here with you

Fy fan vad jag saknar dig "Mr.R" det är helt sjukt! Jag är beroende av dina pussar dina kramar dina ord och din sjuka humor! Dina händer runt min rumpa medans du viskar i mitt öra att du tycker om mig! Fast allt är borta nu allt är försent! Jag antar att det är bådas fel eller jag hoppas det innerst inne för nu har jag fått reda på att jag inte är den ända! Jag fick också reda på att det aldrig vart du och jag! Och då på ett sätt blev jag glad för jag orkar inte kämpa längre för det värkar inte som dom det kommer funka men jag är helt beroende av dig! Jag tycker om dig Jävligt mycket ska du veta!

im in love with you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0