igår, idag, ikväll

Idag är jag hemma och är sjuk! Igår vart det först skola, sedan vart det rix fm i norrköping med E1, E2 och Jonna, det va as tråk i norrköping så vi gick till station och prata lite och väntade sedan på tåget. Började må dåligt på resan hem och när jag kom hem kändes det som jag skulle ramla ihop vilken sekund som helst inget kul. Sen tog jag en tablett gick och lade mig och sedan så vakna jag för ett tag sen och mådde skit först vakna jag såklart kvart i 6 när klockan ringde och skicka sms till min mentor om att jag skulle stanna hemma idag!


Ikväll så blir det mys med mamma vi ska äta mini vårrullar och ris och sås det kommer bara vara så bäst sen kankse vi ser film och bara myser för en gång skull.
Har kommit på att jag måste ha pengar till massa saker inom skolan osv. Men av mamma har jag redan fått så mycket så jag vet inte riktigt vad jag ska göra! Sen måste jag hitta en APU(praktik) Plats tills på måndag på en frisersalong, annars får jag åka till skolan och lägga curler och permanent och det tar ju hundra år! Jag hatar det!

Men det får fixa sig som allt annat!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0