Jag HATAR dig



Du fattar inte vad du har gjort, du är körd lilla stumpan! Du kommer aldrig fatta vad du gett dig in på. du är körd redan ifrån start! I din situation tror jag det är bättre att hålla käften! Du tror att alla ska tycka så synd om dig men det är bara bull shit det är ingen som bryr sig om vad du pratar om! Det är ingen som förstår vad du säger! Alla har så jävla rätt om dig att jag inte fattat det utan kommer på det nu efter! Du snackar så jävla mycket skit och egentligen så vet du ingenting om mig ingenting! Säg till när du börjar fatta nåt lilla gumman!

Ta dig i kragen för fan


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar bråka med många personer? eller har jag fel....... ???

2009-08-12 @ 20:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0