Kurvor<3



Jag hissar kurvor IGEN!
Jag tycker det är så snyggt med kurvor och inte bara vara som en pinne, man ser bättre ut i vissa kläder och man framhäver sin kvinnliga sida mer tycker jag! Dom flesta tjejer har ju kurvor så HISS till det!

Jag har ganska mycket kurvor nåt som jag ibland inte tycker om alls men jag är ju jag och jag kan inte ändra på hur jag ser ut, mina höft ben är breda och det gör så mina kurvor blir tydligare som ni ser på bilden! Det ser snyggt ut och jag känner mig för det mesta attraktiv och det är väl det man ska göra? Jag antar det iaf! Jag ska nog ta mig tid att fråga killar och undra vad dom tycker!
update snart igen ha det bra så länge och tänk på att dina kurvor är perfekta och fina:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0