Linus I Jenssen



Detta är en redigt go kille ifrån uddevalla! Mums på han! Sexig och han strippar alltid i cam NOT bara för mig eller INTE;)

Nej med detta inlägg vill jag säga att jag har världens underbaraste kompis med världens sexigaste andra namn (internskämt)! Pratar massa i telefon och han får mig alltid på bra humör och det sjukaste av allt är ju att han har ju lika go humor som jag! Han är sjukt snygg så kom igen nu tjejer;) hahah not han är min:$ eller inte! vad ska vi mer säga om linus då! Ni ser ju själva hur söt han är:O omg dör han är mkt sötare i värkligheten tycker jag själv! Och han kan man värkligen lita på min lilla linusmjauw!! HAHAXD

Men linus du ska vet att jag finns alltid här för dig!! Puss på kinden<3
likeyouPJ<3
XD

MIN BARA MIN vän LINUS I JENSSEN


Kommentarer
Postat av: Linus I Jenssen

Du är föör goo hun<3

2009-08-04 @ 00:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0