love, amore och kärlek

Jag vill uppleva kärlek igen, så som på film, som en film som alltid slutar lyckligt! jag hatar att vara singel, men man måste ju hitta den rätta så är det ju bara! Jag vet inte hur jag ska förklara det är väldigt svårt för mig att få mina känslor att komma ut på rätt sätt. Jag blir jätte lätt kär fast inte om jag är i ett förhållande och jag är helt nere i killen då är det bara just han som existerar i mitt liv, jag ger heller inte upp om jag får ett nej en gång och fortsätter ragga på nån annan i de flesta fallen utan jag kankse försöker ett tag till så jag är säker och att jag visar för den personen hur jag tänker och hur jag vill ha det! Ibland är killar stora jävla idioter men det finns faktiskt undantag! Jag förstår inte heller en del som gör visa saker! Men men nu ska jag inte deppa mer här!


Men det blev både hiss och diss i detta inlägg!
HISS till att man kan få uppleva det som kallas kärel och när man väl får det så är det helt underbart!
DISS till att kärleken är jävligt svår och man blir ofta sårad och det finns som sagt personer som är helt dumma i huvudet!
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0