me myself and i



Jag skiter i vad alla tycker om mig, jag är jag och jag har inga planer på att ändra så mycket av mig själv så nån skulle märka storförändring. Jag är så trött på allt tjat va si va så, sådär ska du gå såhär ska du prata osv
Jag är mig själv är det inte den man ska vara? Det är i allefall vad jag har lärt mig men visst! Jag skriver nog det mesta som jag tycker och tänker i min blogg men jag nämner aldrig internet adress med nån jag brålar med eller lägger ut en bild för jag tycker att det som man skriver, skriver man för att skriva av sig sin ilska och man behöver inte göra så andra med börjar störa sig på den, men det finns ju såklart undantag om det är tillexempel ett blogg bråk som amir och kissie. Men som sagt det är ju bara min åsikt jag är med mig själv så gilla läget eller försvinn! Och ett stort plus till alla som är sig själva!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0