Min åsikt



Jag vet inte vad jag ska göra för att ni ska förstå överhuvudtaget, jag tror inte det är någon som förstår mig helt ut! Jag fick en utskällning av en i min klass heromdagen, för att jag sa att hon var frånvarande hon sa att jag bestämde allt i hela klassen även fast jag inte bestämt nåt och sa att jag har haft problem hela mitt liv på grund av att jag är en idiot? Hon kom med massa ord och jag fattar inte hur hon tänkte alltså, lärarna visste redan att hon va borta och är man så jävla smart att man skolkar andra dagen och går och fikar istället då får man fan skylla sig själv, jag säger inte att jag är gudsbästa barn jag har med skolkat ett par gånger men när man har haft ett sommarlov på 9 veckor och man skolkar andra dagen är det inget som är fel då? Det tycker iaf jag!

Jag har en åsikt tyck vad ni vill men jag tycker fan det är fel!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sköt ditt eget nästa gång

2009-08-24 @ 22:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0