Please live me



Din lilla skit du tror att du kan komma och mucka mot folk i mjölby? Nej jag tror inte det! Du kommer inta klara dig länge på gatorna här om du håller på som du gör! Är så trött på allt ditt skit prat! Du vet ju inte ens vad du pratar om? Du tror att du kan komme och mucka med mig utan några konsekvenser? En kille som du borde väl förstå det? Jag är sååå jävla trött på dig du tror värkligen alla tjejer vill ha dig? men så är inte fallet och du har ju rätt i 1 sak man ser inte ditt fula ansikte när du har på dig hjälm och kör fort som fan! gud vilken tur!
so fuck you C.S


Kommentarer
Postat av: Linus tha maan

ahha jag vet vem du menar CH SE XD``

2009-08-07 @ 17:08:13
URL: http://jenssenswe.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför ta bort min kommentar?

2009-08-10 @ 13:46:17
Postat av: Anonym

jag vet inte men du vill kanske bråka.. men jag vill inte de, bara töntigt att bråka om en sån sak så lika bra att skita i varandra o låta varan vara så blir allt bättre eller vad tror du ?

2009-08-10 @ 13:50:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0