sumpat det med "Mr.R"

I helgen har jag vart så satans klantig så igår tog det slut med "Mr.R" jag grät sönder visste inte vart jag skulle ta vägen så jag gick ut och gick visste inte vart jag skulle eller nåt utan bara gick samtidigt som jag skicka sms till han och fösökte förklara! Jag vet inte hur det går med mina försök på att få en sista chans men jag tänker kämpa nu för jag gillar han så mycket så jag vet inte vad! Mina ögon är svullna och det gör ont i hela kroppen utan han! tårarna rinner som floder och jag vill bara ha honom här!

Du är mitt allt "Mr.R"




Kommentarer
Postat av: emelie westerholm

kommer ihåg bilden, great time!

2009-08-03 @ 19:04:29
URL: http://amywester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0