svar på tal

Jag skrev för ett tag sen om hur jag mådde osv och jag fick en kommentar som löd nåt sånt här:

"Du skriver som om du mått dåligast i hela världen, men jag kan garantera att det finns folk som mår sämre än dig. Det kankse är du som ska hålla munnen stängd!"

SVAR:
Ja det finns säkert miljoner männsikor som mår sämre än jag, men det är väl mig och mina känslor jag skriver om på min blogg? och inte alla andras! Det är ingen som tvingar nån att läsa min blogg utan jag har den för att skriva av mig när jag har nåt att komma med!
 
MIN blogg MITT liv


Kommentarer
Postat av: Anonym

sa jag att ja hade något emot att du skrev det i DIN blogg? nej, men du kanske skulle sluta tycka själv om dig själv och tro att det är du som mått sämst i världen och sluta söka 3 kilo uppmärksamhet varje gång något går snett i ditt liv. väx upp.

2009-08-25 @ 20:33:51
Postat av: malinerika

fan vilken fjant idiot som håler på å kommenterar :O

2009-08-26 @ 21:05:56
URL: http://malinerikas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0