dax för ett stopp på barnsligheterna

dax att växa upp och inte göra saker som man borde hålla på med på typ lågstadiet? Jag känner att det inte är någon mening med att bråka med någon, men ingen fattar att jag menar allvar jag tycker bara det är sjukt barnsligt att folk ska lägga sig i som typ 2 personer bråkar om som inte har nåt med någon annan att göra! Trodde det va fegt med fler mot 1 men det har tydligen gått så långt att det är acceptabellt och man kan till och med få cred för det! Men visst kör ditt lilla spel låtsas va den du vill vara men inte kan! ceep up bby! Jag kan bara inte få upp nåt i huvudet som kan göra att jag skulle vara sån!

( just nu använder jag bloggen för att skriva av mig lite ilska som ni kankse märker men men ingen som tvingat er gullungar att läsa!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0