ännu en diss till dig



fuck you bitch    

Du tror värkligen fortfarande att vi är vänner eller? Vi har bråkat från och till sen vi börja lära känna varandra och vi har inte känt varandra länge! Det är alltid du som kommit på nåt nytt att bråka om, hur jag pratar, hur jag går, vilka killar jag får/inte får prata med osv. Du är så jävla barnslig som tror att alla killar vill ha dig, du har inte fattat att dom bara ville ha dig för en sak? Och sen att du lägger ut en bild på MIN kompis som du träffat en gång utan att hon vet om det, du kankse ska fråga henne om du får ta bilder och sedan göra om och sen lägga ut men hon visste ju ingenting du tror inte att du ska tänka lite? nej just det jag glömde, du kan inte det! Jag har lust att svära och kalla dig massa saker men jag vet ju inte vem som läser detta om de är min lillasyrra eller nån annan liten! Men håll bara din stora käft nu. Tänk dig för vad du gör annars kommer du bara förlora mer vänner. Good luck bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0