hiss och diss bitch



Skitsnack
Jag får veta nya saker om mig själv nästan varje dag som jag inte ens vet om själv. Det är jävligt sjukt men jag bor ju som sagt i mjölby så. Staden där alla vet saker om dig dom du inte ens själv vet om!

Sommarlovet
Jag dissar sommarlovet för att det har vart för kort och för att det har vart så jävla dåligt väder. Annars har det vart ganska nice!

Emelie Westerholm
Hon klagar på allt och ingenting, Kallar sig för vän och pratar sedan skit om mina vänner. Hon va med mig i skolan en gång träffa en av mina goda vänner Amanda. För ett tag sen så la Emelie ut en bild på henne på hennes bdb och amanda visste inte vad hon fått bilderna ifrån eller varför hon la ut dom! Hon tror hon är störst bäst och vakrast var av ett stämmer!



Elin och Jonna Fredriksson
Mina brudar är så jävla goa har alltid kul med dom! Det går inte en stund utan att vi typ garvar sönder! Love you bitches<3

Fester
Man får glömma allt runt om dansa som en galning och prata om nåt man kan låtsas man glömt dagen efter, man får också en orsak till att inte hålla på med bara en när man är lite onykter! Fester är nice nice som fan!

Skolan
Jag börjar skolan på tisdag kl 13:00, Saknar några i klassen därför jag hissar skolan. Jag är enormt skoltrött men hoppas att det ska gå över nu när jag inte har jobbat eller något på sommarlovet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0