(v)

Hej alla läsare!
Jag sitter hemma själv och mår inte sådär jätte bra! Har blivit helt anti allt, i skolan kan jag skratta och vara den emelie som jag brukar men nu när jag kommer hem känner jag bara snälla tar mig härifrån! Mjölby är ingen stad man ska sträva efter att bo i! Det va som jag skrev i ett annat inlägg om man inte har det lilla extra så gör man vissa saker för att få en viss status! Jag va sån förut men jag orkar inte fjäska längre tycker bara det är fjantigt! Heromdagen hände det också en sak som fick mig att inse hur viktigt livet egentligen är! Så mitt tips är: lev livet till fullo, gör inget som kan få oanade konsekvenser och bo INTE i mjölby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0