Vissa killar kämpar som svin för bara en natt!

Det finns en del killar som kämpar sådant för en ända sak, för en natt med oss brudar men sedan blir det bara adjö. Man hinner inte ens tänka en tanke eller blinka innan dom är väck fan börjar undra om dom bara vill tömma sin säck! Jag tycker att killar ska ta hand om oss brudar lite mer inte "hej in ut hejdå" dom tror att vi tjejer bara duger till det? hur kul är det på en skala då? Vi vill ha ömhet, kärlek och vanliga jävla pussar lite då och då, inte nåt slafs hafs och sedan ser man er gå ni orkar ju för fan knappt säga hejdå! Ni killar kan bete er som svin, kamma till er lite för fan och ge mig en komplimang tex att jag är fin? Eller är det så jävla mycket begärt. Gör aldrig detta mot mig om livet är er kärt!! En del tjejer kan med va såhär men tvihelvete för er som tror att ni kan visa att ni är en man genom att säga att ni vart hos mig en natt, ni tror så jävla fel det ända ni får då det är en äcklighets stämpel av oss tjejer! En natt hos oss kan bli en himmel men tiden efter kan vi göra så att i får ett helvete och det går inte över på en natt eller på era 10 minuter, det stannar hela livet kan jag lova
 
so peace out FUCKERS


Kommentarer
Postat av: Jonna *

Det där tycker jag du har väldigt rätt i!

2009-08-16 @ 23:43:21
Postat av: MiichelleLiifh

Du kanske inte ska vara så lätt då?

2009-08-23 @ 19:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0