3 DAGAR KVAR TILL JUL

Bara 3 dagar kvar till jul och idag har jag ätit julmat och hjälpt mamma göra jul godis även fast det va frestande att smaka gjordde jag faktiskt inte det lite stolt är jag faktiskt över mig själv. Imrogon åker jag till pappa men först till farmor. Så det blir la nice.

idag har jag vart i lkpg med mormor och köpt några julklappar till eftersom j ag tyckte att min mamma va värd lite mer och min pappas sambo kunde få en julklapp! så har köpt 11 julklappar känner mig stolt över det med! Vet inte om det blir så mkt uppdatring imorgon och på onsdag eftersom jag är hos pappa men ska försöka så gott som jag kan med att hinna!

ha det så bra så länge





Kommentarer
Postat av: Anne

hej tjejen!

Hoppas du klarat dig från bebisbacillerna! Mig däckade de totalt och jag har legat nerbäddad sen julafton!!



Klart vi kan fixa bilder nån dag och betala behöver du inte men kanske toppa mitt hår och jämna till luggen? Vi kan väl höras om det!

Jag borde piggna till snart och då kan jag nästan närsom eftersom jag oxå är ledig fram till den 11 jan.



ha det gott!



kramelikram

2009-12-29 @ 10:22:44
URL: http://annenord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0