bitch ,,l,,



Om jag fick välja skulle du inte finnas med i något tid och rum

Seriöst du tror verkligen att jag har sagt det där va? Seriöst varför skulle jag ens lägga min tid på att sprida rykten om en sån sak? Jag frågade om det var sant och om jag vet rätt så är det inte olagligt eller? Även om jag inte förstår allt det du kan kläcka ur dig om mig, som du inte ens känner osv så förstår jag med att du blev sur det skulle jag med bli MEN jag skulle knappast gå över gränsen som du har gjort! Skydda dig bakom skärmen gör det. Och jag som har tyckt synd om dig, men allt som din vän har berättat för mig har du verkat helt otrolig och snäll men fy fan vad du har sjunkit i mina ögon! Egenetligen så är du inte ens värd att skriva om men måste skriva av mig! Våga stå öga mot öga och säg allt det du har sagt. så ska vi se vem som är mognast då?

du är inget annat än en bitch i mina ögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0