BLÄ

Varför tror alla att jag inte klarar av att göra nåt själv? Jag vet seriöst vad jag ska och inte ska göra!

Jag tycker det börjar bli jobbigt när folk ska lägga sig i mitt liv jag fyller fan 18 om ett halv år jag vet vad jag ska och inte ska göra! Det är mitt liv inte sant? och sen hatar jag folk som inte kan säga vad dom tycker utan säger det till andra och sen kommer det fram! Jag vet inte hur jag ska förklara men nu är det så coh jag tycker så här så tyck va fan ni vill!

Stå för vad ni tycker istället för om ni tycker någon är jobbig för dom skickar ett sms för mkt i veckan säg det då!!

 

puss


Kommentarer
Postat av: dessie

HELT RÄTT BBY!!

Saknar dig <3<3<3

2009-12-08 @ 18:21:40
URL: http://dessiereehnholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0