blood is thicker then water

Imorgon blir det prov hoppas det går bra.....



Funderar mycket på hur mitt liv kommer se ut sen i framtiden vem jag ska vara tillsammans med, hur många barn jag ska ha och om jag kommer gifta mig och mest om jag kommer skilja mig.. Om jag ska vara ärlig har jag drömt om att gifta mig och skaffa barn med nån ett par gånger, men det blir så himla konstigt eftersom dom killarna som jag drömt om kankse inte ens finns:$ men man måste ju få drömma lite eller hur? Jag skulle kunna skaffa barn direkt efter gymnasiet men jag känner att jag vill ha en inkomst en "man" som har ett jobb, körkort och en fast bostad;) Och det ska ju vara en kille som jag älskar med annars är det ju ingen idé men man vet ju aldrig när man hittar den karln..

Nån som känner typ samma därute?

Kom alltid ihåg blod är tjockare än vatten


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag har också funderat över min framtid, men det är så läskigt tycker jag!

hoppas allt är bra med dig annars :)

2009-12-17 @ 17:46:21
URL: http://viktoriagustafssson.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Jag tänker med på min framtid ibland, men det är så läskigt så jag försöker att låta bli :)

Hoppas allt är bra med dig annars

2009-12-17 @ 17:47:38
URL: http://viktoriagustafssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0