:)

Det snöade lite i mjölby förut det är faktiskt mysigt nu i december och om det är snö på julafton kommer jag vara super glad!! Man får den rätta julkänslan vill bara att det ska stanna på backen med! Men det är ju så jävla halt!

Idag har vi haft schwartzkopf föreläsning i typ 7 timmar det var intressant men det är ju kompliserat med färg med alla mixtoner osv. men man måste ju lära sig nu om man ska kunna det sen, sen var jag på stan köpte julklänning, 3 par trosor och 5 par strumpor sen kolla jag på en ny sax på montle den jag vill ha kostar 1185 men den vill jag inte ha nu utan väntar tills i sommar eller nåt!

Och snart är det jul lov gud så skönt jag har bara en julklapp kvar att köpa men jag är typ klar med vad det ska bli! Gud vad jag har shoppat dom senaste dagarna!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0