()

trött på allt och alla som har ett stort ego, jag försöker tänka på många men tänker med ganska mycket på mig själv men försöker skärpa mig för jag vill inte vara ego som person, det är nog det värsta man kan vara!

Jag förstår inte heller åsikterna som folk har ibland, jag har en blogg för att skriva av mina känslor ibland kanske jag inte tänker mig för och det finns faktiskt en del saker jag inte skulle kunna säga öga mot öga till någon men det mesta vågar jag faktiskt stå för! Och JA min mamma och pappa läser min blogg i några fall kommenterar vad är det för farligt med det? förhoppningsvis känner dom mig så bra så dom vet att jag har upp och ned gångar och jag kan faktiskt berätta det mest till pappa och allt till mamma! En tjej står väl alltid närmast mamma?! det gör iaf jag!



GLÖM ALDRIG ATT VARA DIG SJÄLV!
även om det inte alltid är lätt men vad är inte värt att kämpa för?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0