..

Varför kan du inte bara förstå? för ett sådant beslut måste man vara 2, jag klarar det inte själv jag vill inte vara ensam mer jag vill kunna förklara för alla hur jag känner men så lätt är det inte, ibland vet jag inte ens själv hur jag vill ha det. Hur ska jag då kunna få andra att förstå? JAg hatar att vara själv det är en sak jag vet men det är ju inte heller någon hemlighet men vem vill vara själv egentligen? Man klarar inte mycket själv


Jag ska nog vara med elin plumsan idag om jag har tur, imorgon blir det filmkväll/drickande hemma hos dennis, blir nog en bra helg ar inte haft många såna på ett tag, jag mätte mig igår på ca 2,5 månad har jag minskat 24,5 centimeter på mage rumpa lår och bröst känns skönt på så lite tid! Men men ska snart göra mig iordning och se vad som händer ska ta lite kort idag med tror jag men får se hur det blir!

kyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0