give it to me

Det är inte lätt när det är svårt!

Just nu sitter jag i pappas soffa och har pluggat lite, har vart på ansikts behandling hos min moster gör så ont men man blir så snygg efteråt gjorde evän frans och bryn färgning och sedan fick jag 100 st löstippar till naglarna ett puder och ett nagellack och medans jag vänta på min tur gjorde jag iordning mina naglar det blev ljus rosa med lite glitter på det vart sjukt nice! När det inte många veckor kvar till jul och bara en och en halv vecka kvar till lovet börjar och jag ska nog sjunga på skolasvlutningen sjukt nice i såna fall! Nu vet jag inte vad jag ska göra börjar bli hungrig så ska gå ner till min sjuka pappa och fråga när det blir mat!

puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0