(L)

Igår va det att gå på fest med Elin plumsan, så vi gick till dennis och där va dennis, jonte, anton och tobbe så drog vi till boxholm va där en timma sen drog vi tillbaka till mjölby och va på fest där jag var hemma runt 2 men jag var nykter igår iallefall! kändes bra faktiskt! Och jag hade trevligt men va ju med dom bästa det va ju en del som förstörde och snodde massa men vem fan orkar bry sig om såna egentligen men tyckte synd om Jenny som hade en full snus dosa och hon gick på toa och sedan när hon kommer ut igen så ligger hennes snus i jackan med en portion kvar ofta man gör så det tycker jag var väldigt onödigt!

Idag har jag vart på stan med Elin och Dessie fikade lite med patricia. Handlade aceton och nu är jag hemma har precis druckit te och ätit mackor! Är sjukt trött även fast det varit helg men snart är det lov fy fan va skönt!
gårdagens citat
Dinfittaärintedinsjäl


Kommentarer
Postat av: Dessie

<3<3<3

2009-12-14 @ 03:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0