mumintrooooooollet

ja va ska jag säga är fortfarande på dåligt humör och det vart ju inte bättre när jag såg en av karaktärerna i mumintrollen i mjölby gallerian idag hon satt och kratta åt mig med till skillnad från hennes smile så är ju inte mitt fån öra till öra med knapnålshuvuden som ögon så undra vem som ska skratta? och om vi säger så här han som har samma namn som pippis apa måste jag säga mer? därför du skrattar för du vet att jag kan mer än du? Tro inte så mkt och sluta skratta bakom min rygg för näst gång så går jag fram till dig och då kommer ditt leende ädras till att vara från öra till öra till en stor rund ring och tro mig jag har ändrat mig till det bättre till skillnad från dig!

tyck va fan du vill om mig för jag tycker vad jag vill om dig

kyss mig och hela din värld kommer att falla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0