todayyy

OMG jag älskar alla gulliga kommentarer om hur jag ser ut! haha kan inte göra annat än att skratta åt rolle;) du vet vad jag vet om dig gubben så bry dig inte så mkt om mig längre

Idag har jag haft praktik, jag tog med mig lina och jag klippte henne, vart sjukt nice. Sedan gick vi till Sandys i norrköping och tog varsin baguett med olika röra fanns massa att välja på men kunde inte bestämmam ig fan sen efter käbde jag att jag skulle tagit pepparrot och renkött istället lät så jävla gött på nåt sätt:) Imorgon till på torsdag ska jag till pappa så å blir det inte så mycket uppdatering bara så ni vet det och på torsdag blir mitt hår BRUNT! hoppas det blir snyggt som fan!

ni får ha det så bra så länge puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0