-OMG blondinbella har blivit brunett, - men hallå vem bryr sig?

Som dom flesta säkert har upptäckt så har ju blondinbella blivit brunett! Jag förstår inte varför alla hakar upp sig på det! visst det är ju hennes signatur att vara blond där har man juh en poäng men det tar nog inte långt tid innan hon byter tillbaka i sitt blond igen! Alla tror att hon ska tappa så många läsare på det där men det har hon ju redan gjort! Jag sluta läsa hennes blogg pågrund av att hon börja skriva så mycket om politik och moderaterna och det är inget  som intresserar mig ett dugg! Jag tycker bara att det är jobbigt att man ska skriva det på en blogg, som desutom blev känd av att hon va så "blond & blåst"! Jag tycker hennes blogg har blivit så tråkig så jag håller mig till kissies, paulina och desiree för kissie är så bra i det hon säger så mkt bra och paulina och desiree är ju bara så blonda! Så kul att läsa då om såna knäppa saker!


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Allt bra idag? :)

2009-07-31 @ 22:22:22
URL: http://slipsens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0