bitch


Vem är de som gör vem känd här alltså? jag Behöver inte ens dig för att vara nöjd med hur många sm läser min blogg! Så stoppa upp datorn någonstans. Jag är så jävla trött på dig funderar på att lägga upp konversationen så alla får se hur jävla lame du är asså! det är inta bara jag som tycker att du borde lägga ner!
Men du vet att du ska skicka mitt hårband! det kan du juh göra nu!
Men allt som jag har bjudit dig på fan flera hundra krornor har jag slängt ut bara för att du ska få som du vill och sen när jag inte har några pengar då jävlar! Jag försökte vara dig till lags sötnos:S HAHAHA
en sötnos vet jag redan att jag är! eller hur linus älskling?<3
men puss på dig pullan eller inte!
du säger att jag förstört mellan dig och linus men det klarar du så bra själv ha det bäst floooodhäst som man brukar säga!

pushej

Kommentarer
Postat av: Linus jenssen

Flawless Hun <3

2009-07-05 @ 20:55:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0