Emelie Bestämmer



1. Unga Tjejer med smink
När jag går på stan så ser jag tjejer som är runt 7-10 års åldern med massa smink på sig:S Jag fattar inte riktigt då för jag började sminka mig så mycket som jag ser att dom har när jag var runt 12 kankse! Lite tidigt att man ska börja sminka sig vid den åldern. När jag var lika gammal så brydde jag mig bara om hur mitt sand slott skulle se ut och vilka kläder min barbie skulle ha på sig!

2. Mammas boys
Det är helt sjukt har dissat det förut. Tror värkligen en mamma att hon ska kunna bestämma vem hennes son ska bli kär i? Det är ju helt sjukt! Jag skulle bli helt galen om min mamma skulle bestämma vem jag skulle dejta osv:S

3. Folk som bestämmer en sak men sedan sviker
Jag hatar såna folk som bestämmer en tid eller en plats men sedan någon minut innan man ska göra det man sagt så säger den personen att han/hon inte kommer då blir man helt galen måste jag säga!



1. Piercingar
Jag älskar piercingar jag tycker det är så snyggt! Som sagt gjorde jag en ny heromdagen


så ser det ut när man ler

där sitter den i strängen! själv tycker jag det är sjukt snyggt! Men olika från person till person

2. Kärlek
Jag har äntligen förståt hur mycket jag tycker om en person och det bästa av allt han tycker om mig med känns helt underbart!

3. Kissies.se
Så jävla skön brud alltså! OMG hon vet värkligen hur man ska göra för att hålla fast sina läsare men det roliga är ju att alla fjortisar tar juh åt sig av det hon skriver och alla fjortisar vill ju va som henne även fast det inte går! You go girl!
Every body loves kissie<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0