Emelie dissar!


Jag hatar mobbning, nog mest för att jag har vart mobbad från 6års till jag slutade 9an! Min ena lillasyster har med vart/är mobbad jag tycker det är förskräkligt! Och dom flesta lärarna gör inget! Man kan bli mobbad för allt te.x: för smal/tjock, vilka kläder man har hur håret ser ut vilken mamma/pappa man har vilka syskon man har osv! Jag tycker det är hel sjukt! Flera unga tar till och med självmord pgr av sådana saker! Jag tycker det är helt sjukt! Detta är ett ämne som måste tas upp mer i dom svenska skolorna!


Kommentarer
Postat av: emeliehjalmarsson

du blev väl inte mobbad tills du slutade nian :O ?

kram .

2009-07-27 @ 19:50:41
URL: http://emeliehjalmarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0