Emelie Hissar



Jag Hissar/Gillar Börgar & lesbiska!
Jag tycker deras kärlek till varandra är precis den samma som om man vore heterosexuell! Jag tycker dom är modiga som vågar visa vad/vem dom gillar eftersom att den världen vi lever i idag inte godkänner homosexualiteten som jag och många fler skulle önska att man gjorde! Dom flesta kankse tycker det är fel med för dom inte vet vad dom skulle göra om det va nån som skulle stöta på dom, men då skulle jag enkelt förklara att jag inte var lagd åt det hålet svårare än så kan det ju inte vara eller hur? Jag tycker homofober är jävligt jobbiga! En homosexuell är lika mycket värd som vi samma sak med en utväcklingstörd osv! Jag tycker en sådan kärlek som man måste "kämpa" för är nästan finare! so come on now you have to love the gay people!

Så till er alla lesbiska, bögar och bisexuella kör på för eran läggning är precis lika fin, vacker och normal com den heterosexuella så skäms inte för att vara den ni är! Ni är ju precis som alla andra!

Emelie Gillar inte homosexuella EMELIE ÄLSKAR HOMOSEXUELLA<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0