En person jag ser upp till

Linus Zebrah Hoflund



Och nu undrar säkert alla va det är som är så specellt med den här killen som kommer från ett litet samhälle utanför Linköping, jo det ska jag berätta! Ni kommer säkert tycka jag är larvig som skriver detta men varje ord jag skriver nu är sant! Jag ser upp till denna kille som fan och det som är så märkligt är att han är lika gammal com jag folk man ser upp till brukar oftast vara äldre! Men han så som jag har vart mobbad under flera år och han har stått igenom all skit och det är nåt jag beundrar i det! Han är också en sån vän som jag tror att man värkligen kan lita på! Han är sig själv och det är alltid ett + när man pratar eller är med mig att man inte försöker vara någon annan att man inte spelar en roll av någon som man tror man vill vara utan att man är just sig själv! Den man vill vara är man helt enkelt den man trivs med är sig själv! Och en sak till han skriver helt underbart jag är fast i hans blogg (www.mrzebrah.blogg.se) man kan inte sluta läsa! Han tar jätte fina kort och om dom är på han så blir det ännu bättre för jag tycker han är väldigt söt:$
Så Abra och falk och alla hans andra vänner ska känna sig lyckligt lottade att ha en så snäll och fin vän som linus<3

puss på dig linus;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0