FU PJ
Jag fattar inte hur du tänker när du säger att du ska komma hit och jag planerar med mamma och allt men sedan får jag höra av en kille som bor där du bor att du inte ska till mjölby! Det tycker jag låter som en bra idé  NOT  !

OMG du gör mig så jävla besviken på dig så det finns inte fattar du hur ledsen du har gjort mig? Fattar du ens konsekvenserna av detta har du bara pratat bullshit eller? det är ju bättre att du säger till mig att du inte kan komma istället för att säga det till massa andra så jag får reda på det av dom! Its good PJ so fucking good!

Jag har kommit fram till att man inte ska lita på såna som du och inte heller på såna som hon men det visste jag ju redan innan!

Och sen en sak till henne: va kul att du har börjat dricka lite smått nu! Att du kan göra sånt när du fyller 19 om ett halvår! Its great bitch!

Jag ska hålla mig till mina mjölbybor för dom vet jag att jag kan lita på! Det bevisar bara att där ni kommer ifrån är det mer skitsnack än här!

Peace out PJ!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0