im back



Im back on track as you never seen me before

Emelie är tillbaka som aldrig förr! Den som gör mig arg nu borde springa! Trött på alla som bara utnyttjar än usch jag hatar sånt! Jag måste filtrera min vänskapskrets! Här får dom som ja litar på ligga och dom andra slänger jag bort! Trött på allt skit snack som gåt där jag bor! Det är helt sjukt! Jag fattar inte riktigt hur alla kommer på allt för det är just det skit snack! Sånt som inte har någon riktig sanning i det hela så det är ingen som fattar hur allt har kommit ihop sig! Åh det finns så mycket som gör mig förbannad! Vet inte hur jag ska få ilskan ur kroppen så jag skriver lite här på bloggen och att ni tycker det ni läser är underhållande? För det är mina riktiga tankar och känslor jag skriver just nu!

Oh im so tired of this town


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0