Kurviga kropper=tummen upp

Hej

Idag ska jag hissa kurviga kroppar! 
Jag tycker inte man ska ha zero size utan man ska vara lite kurvig så killarna har något att ta i när vi myser med dom! Jag har frågat massa killar om hur en tjejs kropp ska se ut dom flesta sa en kurvig kropp och det är det jag med tycker om man bara har skin på kroppen och bara tänker på sin vikt hela dagarna så är det ju inget kul!
Visst önskar jag att jag var pinnsmal och inte ade nåt fett på kroppen ibland men ibland kan jag vara nöjd med vissa saker på mig själv!

Visst jag hatar mina lår och min mage men det finns faktiskt värre jag tror inte att jag skulle må bättre av att vara pinnsmal utan jag skulle nog klaga på min vikt och så då med man är nog aldrig riktigt nöjd!

Det finns ju till och med sjukdommar som visar att man inte är nöjd med sig själv tex anorexia och bulumi båda dom sjukdommarna har jag haft nära och kära som haft och det är inte kul att se dom lida så på det sättet det är det inte! Men det är en sjukdom precis som en förskylning eller nån annan vanlig sjukdom!

Men jag hissar kurviga tjejer man ska vara nöjd med den man är även fast man kanske har ett extra kilo rund magen eller på låren!



Så vad tycker ni?

Ska sverige och hela världen fortsätta sträva efter zero size eller ska man bara vara nöjd med att vara kurvig och snygg?

Jag har sagt mitt peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0