my bff

Det finns en brud, en brud som ingen annan. Hon bor i en lite håla hon är fast här hon är fast här med mig. Den tjejen älskar jag för den tjejen är så jävla bra den bästa vännen man kan ha Elin Fredrikson Fan va du är bra!

Elin är en tjej som nyss fyllt 17 henne har jag känt i ca 3 år. Hon är my bff henne kan man lita på om någon vi skrattar som fan för allt och ingenting om man är ledsen är det henne jag ringer hon är en sån vän som aldrig försvinner! Flera sms om dagen av dig gör så man är på topp! Detta är sant det finns ingen som du! En tjej med humor och som kan hålla käft om det som är hemligt och får mig för det mesta på bra humör! Hon kommer också överens med morsan och det är inte många som gör;) eller va säger du plumsan? love you<3

och hennes syster jonna är med helt underbar love you too<33





Kommentarer
Postat av: Elin Fredikson bff

Gud va gullig du är gumman , älskar dig otroligt mycket ska du veta. Å är jätte glad att vi fick tillbaka kontakten med varandra! Du är bäst smulan och jag finns alltid här och ställer upp till 100 %. Älskar dig nu å föralltid baby , pusss<3

2009-07-20 @ 00:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0