Nattens diss!

Nattens diss går till Mjölbys poliser!

Dessa poliser lägger fler hundra tusen och all arbetskraft på att stoppa trimmade moppar! Dom kör en runda för att bara hitta moppar övningsköra den sedan åka till nästa moped och prov köra den och så vidare! Men alla våldtäkter och misshandlar som sker i mjölby görs ingenting åt! Jag har hört om så många våldsbrott och våldtäkter i mjölby så ag har nog tappat räkningen men jag vet inget som har blivit uppklarat, taget till rättegång eller ens någon som blivit förhörd! Låt en kille på 15 tycka att det är roligt att trimma sin moppe och åka runt på den lägg all er arbetssats på våldtäkter och våldsbrott i stället! Det är inte bara det att förövarna ska komma fast utan att det inte ska ske igen! En våldtäkt kan förstöra en tjejs/killes liv och en misshandel kan vara både lindrig och grov! Om det är en grov misshandel kan offret i säga dö om det inte får hjälp eller stöd i tid! Om det är misshandle i hemmet vi pratar om är det få som bara sker än gång och i värsta fall blir det bara värre! Om jag vore polisen så skulle jag ta tag i det först och sedan ta mopedisterna!

Så polisen ni har just blivit dissade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0