OMG

jag vet inte vad jag ska göra för att du ska förstå att han betyder nästan lika mycket för mig som du gör! du vet om att jag kommer bättre överens med killar än vad jag gör med tjejer så är det helt enkelt! jag fråga massa som inte ens vet vilka vi är vad dom tyckte när jag förklara hela historian dom tyckte det lät patetiskt att du sa upp vänskapen pgr av en sådan fjut sak men vill du ha det så ska du få det så! du säger att jag förlorar så mkt men du förlorar precis lika stor del! Men dom som du är med nu pratar du juh massa om och det är ju inte bara snälla saker vad säger du då om mig?
" hon som håller på med den och den och den och den" du har inte ens sett mig hångla med nån eller jo en men han var jag tsm med! men skit samma orkar inte skriva om sånt skit mer!!



puss till er andra så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0