sommarlovet är snart slut!


Sommarlovena går bara fortare och fortare för varje år som går om ca 2 och en halv vecka börjar skolan igen! Tycker att det borde vara längre! Jag är redan skoltrött från gymnasiet men jag ska kämpa nu eftersom det är detta jag vill och mina underbara klasskompisar kommer få mig på topp! Eller ja iallefall några i klassen! Om jag ska vara ärlig så är lite mindre än hälften helt kookoo! Men jag nämner inga namn! Men jag kan säga en sak när skolan är klar finns det nog inte mer än hälften som kommer klara sig därute! Jag är så glad att jag är ärlig i klassen, en del pratar juh bara massa jävla skit! Dom kan ju gå någon stans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0