sry

Ursäkta dåliga uppdateringen men jag har vart med Elin jonna och Skäggo idag nyss nattbadade vi och hade det mys. Vart stoppade av polisen på vägen hem men bara för att typ nåt lyse var fel. Jag fick panik när jag såg att polisen var efter oss:O Men sen har jag köpt present till jonna eftersom att tvilingarna fyller på lördag vet vad jag ska köpa till elin med men det kan jag juh inte säga här! Imorgon ska jag och elin på hemligt uppdrag sen ska vi ut till mantorp och kolla kläder på deras outlet sen blir det nog natt bad imorgon och på torsdag med så jävla skönt var det! Imorse vaknade jag av att linus ringde mig<3 Omg jag dog när han berätta vidare om vad han hade gjort igår han ringde mig igår kväll och berätta att han va på ett ställe på samma ställe som ett aa va ska man säga? har ingen benämning direkt! Så imorse vakna jag med ett stort leende på läpparna när han berätta vidare! Linus du är guld värd<3 Vet inte om det blir så mkt uppdatering imorgon heller men efter sommarlovet kommer det vara mycket uppdatering det kan jag lova! men nu på sommaren leker livet! Vill bara säga att jag älskar mina gullungar<333

Mina tvillingar och jag

Och föresten du hoppas det va kul att dricka vatten!

På lördag blire fest!

puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0