today is gonna be the day

Jag tycker linus ska komma till mjölby nu! I miss you hun<3

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska prata om här på bloggen fortfarande väldigt förbannad på en viss person men det vet ni ju säkert redan! Men jag blev glad nyss fick ett gulligt telefonsamtal så här på morgonen! Det är alltid gulligt när det är nån man gillar som ringer(a) Men idag så blir det nog att fika på stan med systrarna Fredriksson tror jag. Sen tror jag att jag ska laga kvällsmat till mig och min mamma för hon slutar så pass sent så jag ska vara lite gullig imot min älskade mamma!

Så nu ska jag leta kläder och sen ska jag föna håret platta och sätta i löshåret!


Puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0