today

Hej :)
idag blir det att vara hemma i nya lägenheten med min mamma hon ska ha en gäst men jag kan va med lite på sidan! Imorgon vet jag inte vad det blir men det kankse finns någon som vill träffas det vet man aldrig! NU är det bara 18 dagar kvar till jag blir 17:) mums på det men jag ska ju vara i danmark eller på väg ifrån på min födelsedag!


Det finns fortfarande folk som klagar på vem jag är hur jag ser ut hur jag klär mig och hur jag har mitt hår osv. jag fattar inte varför folk tycker det är kul att klaga på mån som är för smal, för tjock, för lång eller för kort! Vad spelar det för roll? det är egentligen insidan som räknas det är väl bara ett plus om man är snygg! Jag tycker om at tvårda mitt utseende men jag är lite mullig men det står jag för ( visst kankse jag hatar min kropp men vem gört inte?) jag kan tycka om mig själv ibland och det är väl bra nångång ibland är bättre än aldrig iaf! Tar upp detta ämnet mer kan jag lova men nu ska jag vararsocial med min mamma:D<3





puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0