Torsdag, idag och imorgon

På torsdag blir det tatuering, ska göra 6 st stjärnor på handleden en stjärna för varje syskon som jag har! Sedan nästa gång jag ska tatuera mig så ska jag tatuera in mamma på andra handleden tror jag! MUMS på det! Sedan i helgen ska elin sova hos mig blir lite fester och lite mys:) MUMS på det med!

Idag har jag fikat med Tvilingarna Fredriksson( Elin och jonna) Och med Hanna! vI har ätit lite glass och sedan har jag kollat på när elin åt för det ser juh så jävla roligt ut eftersom hon precis tagit hål  i tungan ser helt sjukt ut eftersom on måste stoppa in gaffeln och maten längst bak vid dom tänderna! OMG jag flabbade sönder på henne! Hade inte träfat henne på 2 dar så Emelie blev glad!!! Nu håller mamma på att laga mat till oss! det blir ris, kyckling och grösnaker med sås! Its sooo good!
 
Sedan blir det mys hemma kväll med Mammi♥

Imorgon kankse det blir pappa men det vet jag inte än!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0