MOTALA


Denna gjorde lars åt mig igår:D mums på den bilden asså:O

Idag har jag inte bestämt vad jag ska göra men förhoppningsvis så blir det motala med lite sköna brudar kankse träffar nån snygg kille det vet man aldrig;) (Så kommentera om ni ska till motala) men jag ska nog bara stå utanför orkar inte betala för att kolla på johan palm och gänget HAHAXD inte riktigt min grej lixx. Jag hoppas elin följer med för jag trodde vi hade bestämt att vi skulle göra nåt idag men jag vet inte! hon är och badar nu i skänninge! kul för henne:D här är det jävligt varmt inget väder att ha hund måste gå ut och gå i detta vädret är en pest! Nu ska jag bara bestämma vad jag ska ha på mig ikväll! men ha det så bra:D

Puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0