FUCK YOU



Jag är trött på allt skit snack som går om mig ditt och datt hela tiden! Har folk inget liv?
Går runt och pratar om mina problem istället för sina egna det är sjukt tycker jag!
Kan inte folk bara tänka på sig själva? istället! Visst jag ar vart med om en hel del men det är saker som inte HELA sverige behöver ha reda på!
saker som jag säger till dom jag trodde va närmast, men jag har lärt mig att man inte ska lita så mycket på folk som jag har gjort genom dom här årena! dom jag kan berätta ALLT för är elin, jonna, linus(från uddevalla) lars, fia och angelica. Gansla många men jag vet att dom kan jag lita på att om jag säger åt dom att hålla käften så gör dom det. Och visst det kankse låter patetiskt men jag kanske är patetisk men låt mig vara det då då?

Jag är som jag är och det är mig själv jag ska vara! Det är mig själv jag vill vara!

Varför ska man vara någon som man inte är när man kan vara sig själv och vara den man trivs med att vara? istället lever dom flesta folk i en spel, ett spel som ingen kan vinna förutom en själv och man vinner genom att vara sig själv!

så gör som jag va dig själv annars är det GAME OVER!

puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0