oh oh




Jag vet att du fortfarande älskar mig och att du kämpar för att inte skicka i väg ett sms till mig tro mig jag vet! Jag vet hur din hjärna fungerar om några dagar eller veckor kommer du vilja vara min vän igen så har det vart med alla dina andra vänner som har gjort massa skit mot dig! och jag har inte ens gjort nåt? Pratat med linus men det kankse är förbjudet? Han kankse vill vara min vän istället för din? har du tänkt på det det finns folk som kan vara bättre än du eller dom flesta är det! Det är nog bara du som inte fattar det? Och säg nu inte till folk att jag snackar skit om dig för jag säger det till dig istället för att säga det bakom din rygg! Och jag snackar ingen skit det är ren jävla sanning ska du veta! Men vet du en sak jag har älskat dig som en vän för ibland var du fan guld värd men nu vet i fan nu är du nog inte ens värd skiten under mina skor! Vet du hur mkt jag har ställt upp för dig? Nej det vet du nog inte men nu är det slut på det! synd bara att det va du som fick säga att du inte ville vara min vän och inte tvärt om för det va inte långt kvar innan mitt humör skulle brista så fort jag sa nåt så trodde du jag va sur men du va fan värsta sur fittan hela tiden vart sur för minsta lilla OMG säger jag bara! Och du undrar vrf alla killar vill va med dig första gången jag och linus har en hypotes eller hur bby?

Men linus en sista sak jag är ju så kär i dig har inte hon sagt det till dig? hon vet ju om alla känslor jag har:S NOT
(bara så alla vet linus är min vän och inget annat världens goaste kille)
puss på dig vännen<3


Puss så länge<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0